GALERIJA

DAUGAVPILS BEAUTY 2013

Tieši no Milānas podijiem..

Izstādes „Daugavpils Beauty” ietvaros, Olimpiskajā Centrā, profesionālais matu kopšanas zīmols ALFAPARF MILANO demonstrēja pašas jaunākās matu krāsojumu un griezumu tendences, kuras burtiskā nozīmē ir tikko nokāpušas no Milānas podijiem.
2013. gada kolekcija „HIGH VISIBILITY” – modes galvaspilsētas arhitektūras stila transformācija –līnijās, formās un stilā atspoguļotā Milāna.
Šīs pilsētas arhitektūra apvieno gotikas, klasicisma un renesanses šedevrus. Tieši šis stilu saplūdums bija iedvesmas avots jaunās kolekcijas «HIGH VISIBILITY» radīšanai.
Kolekcijas radītāji: ALFAPARF MILANO kreatīvais direktors Richard Thompson (griezumi), ALFAPARF starptautiskā tehnoloģe Vivica Daves un stiliste Elena Billini.
«HIGH VISIBILITY» - trīs tēli, kuri akcentē ALFAPARF MILANO individualitāti. Tēli, kuri ir kļuvuši par Milānas gara, vērtību un arhitektūras līniju atspoguļojumu.
   „SKYLINE” – skaidrs profils, precīzas līnijas un apjoms – to radīšanai izmantota mūsdienīga griezuma tehnika „kvadrāts”, parādot Milānas horizontu taisnumu, saplūstot kopā ar tīriem metalizētiem toņiem.
  „SOFT CURVES” – šī tēla līniju stingrība atklāj ceļu uz vieglu un ideālu cirtu iegūšanu. Savukārt graduētais griezums un krāsu salaidumi rada daudzslāņainu efektu.
   „RESPECTIVE” – ideāls līdzsvars starp statisko efektu un ekstremālu kustību, kura tiek sasniegta ar košās krāsas un kaskādes griezuma palīdzību.
  Seminārā, kuru vadīja ALFAPARF MILANO tehniķe Jeļena Limanoviča un radošā partnere Tatjana Fast, pulcējās aptuveni 100 profesionāļu. Apmācības notika draudzīgā atmosfērā, kuru caurvija kopēja interese un iedvesma. Uz skatuves „soli pa solim” tika demonstrētas visjaunākās griezumu tehnikas, vissmalkākās koloristikas nianses, semināra vadītājas dalījās arī savās zināšanās un prasmēs par ALFAPARF MILANO stailinga produktu pielietošanu.
  Tatjanas Fast (ALFAPARF MILANO kreatīvais partneris) iespaidi. Tā teikt, informācija no pirmajām rokām:
„Semināra mērķis - izstādes ietvaros demonstrēt ALFAPARF MILANO produktu unikālās īpašības! Kā ar stailingu palīdzību var izveidot visdažādākās tekstūras – taisnus matus, neticamu apjomu un spīdumu, greznas cirtas, faktūru, parādīt neticamu EOC (Evolution of the Color) permanentās krāsas mirdzumu. Kā arī pastāstīt par jaunākajiem uzņēmuma ALFAPARF MILANO tehniskajiem sasniegumiem kopā ar kolekcijas iedvesmotājiem: Richard Thompson (griezumi), Vivica Daves (koloristika) un Elena Billini (stils).
  Galvenais komandas uzdevums – piesaistīt veiksmīgu, radošu, kvalificētu frizieru uzmanību mūsu zīmolam un piedāvāt izmantot to, sava biznesa attīstīšanai un pilnveidošanai! Es uzskatu, ka Daugavpils pilsētas daiļā iedzīvotāju daļa ir pelnījusi kvalitatīvus profesionālos kopšanas un tehniskos (krāsas, iztaisnošanas, ķīmisko ilgviļņu) produktus, lai iegūtu lieliskus rezultātus, kā arī vienmēr pārzinātu modernākās vēsmas...
  Runājot par tendencēm un modes virzieniem, kurus piedāvā ALFAPARF MILANO radošā komanda, vēlos atzīmēt, ka tēma ir veltīta mīļotās Milānas pilsētas – stila un modes galvaspilsēta - arhitektūrai! Modē tiek vērtēta individualitāte! klasika! krāsas – tīras, ar košiem ielāsmojumiem, nelieliem kontrastainiem krāsu blokiem, gaismu un ēnu spēlēm – maigs krāsas izstiepums, bet, pirmkārt, individuāla krāsas izvēle! Modē ir dažāda garuma un formu griezumi - gan precīzas līnijas, gan vieglas apjomīgas frizūras, cirtas un, protams, mežonīgas tekstūras! Ļoti piemērota mode – neviens tevi neierobežo – spēlē! izmēģini! radi! eksperimentē!”
   Uzņēmums ALIKSIJA pateicas semināra vadītājām par milzīgo tehnisko darbu, modeles – par drosmi un, protams – mūsu dārgajiem un mīļajiem profesionālajiem meistariem! Paldies, ka bijāt ar mums! Vēlam veiksmi daiļradē un ceram uz jaunu tikšanos!

ALFAPARF Milano zīmols pastāv ilgāk par 30 gadiem. Pa šo laiku uzņēmumam ir izdevies sasniegt grandiozus panākumus:
 • Sadarbība ar vairāk nekā 38 starptautiskajām akadēmijām.
• Starptautiskā kosmētiskā koncerna GTS iegāde.
• 2 starptautiskās pētnieciskās laboratorijas.
• Izplatītāju tīkls 80 pasaules valstīs.
• 5 rūpnīcas (divas Itālijā, Meksikā, Brazīlijā un Ķīnā).
• 24 pārstāvniecības.
• Vairāk nekā 300 000 profesionālo klientu.
• ALFAPARF Milano kosmētiku var atrast 80 pasaules valstu salonos.